solig, ledig söndag

Ed Sheeran – Thinking Out Loud
 
troligtvis är det där min nästa man.
aa, efter Jason Mraz, Brolle och Håkan Hellström
texterna, rösten - vilken man.
 
idag har jag varit ledig, så ledig att jag legat som en padda på gräsmattan typ hela dagen.
det har resulterat i en röd nyans i mitt ansikte, en vit rand på ryggen och två grisrosa skinkor.
mycket vackert.
om två veckor kommer min bättre halva att vara på Öland vid den här tiden.
det är en efterlängtad tid, då det varit mycket tuffare än jag kunde tänka mig.
men två veckor av fem är kvar, 2/5. det betyder att det går åt rätt håll nu.
nedför, om man tänker att man cyklar och hela kullen är fem, då är toppen på 2,5 och nu har ju 3 av 5 gått, alltså precis när nedförbacken visar att cykeln kan rulla fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0