måndag, måndag, måndag

idag fick jag tillbaka ytterligare en u-tenta från HT13
då rann bägaren över
jag känner mig fruktansvärt dålig och vågar knappt hoppas på en fortsatt inte ens startad lärarkarriär
hade jag vairt typ femton år och ful i mun hade jag skrivit FML
nu är jag snart 24 å svär inte
därför gråter jag samtidigt som jag försöker få till en komplettering
 
vad har hänt?
kan någon förklara det?
jag är konstant trött, misslyckas med allt i skolan
magen strular minst en gång i veckan
motivationen är bortblåst
envisheten lyser konstant med sin frånvaro
och jag vill inte ens ha chokladglass
 
här om dagen sökte jag ett jobb och fick ange mina gymnasiebetyg.
damn va bra jag var, 23 MVG, 1 G resten VG.
men nu då, u på u på u.
jag ska nog inte bli lärare
jag ska nog inte bli någonting.
vem vill anställa en mållös människa utan motivation som inte klarar av att prestera och behöver sovmornar till minst klockan elva varje morgon?
 
tack och bock
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0