snart är det slut på april och på allt annat också

så ringer Ulf från Öland och frågar om jag vill ha ett sommarjobb.
det här med jobb har hittills i mitt liv fallit sig väldigt tursamt.
det är en månad kvar av VT14. en månad och en termin kvar på lärarutbildningen.
idag har det varit sommar, jag har visat mina bleka ben på promenad från stallet.
det är mot mina principer, egentligen.
imorgon ska uppsatsen läsas, finslipas och putsas på.
nästa måndag ska den in för godkännande av handledaren.
det kan inte annat göras än att hållas tummar.
påsklovet är slut och imorgon ringer jag till Motessori och gnäller över lönen som va på tok för liten, när den kom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0