statsvetenskapen, praktiken och effektiviteten.

typ, plötsligt händer det.
jag tog mig i kragen och satte mig framför riksdagens hemsida,
flera timmar med motionsläsande, sammanfattande och citerande.
i helgen ska det in i uppstatsen, tillsammans med analysmodellen som jag börjat spåna på.
utifrån olika samhällsmodeller.
kanske blir det bra..
 
kanske får jag trots allt vara nöjd med idag.
foten börjar bli bättre.
Kejsi och jag har varit ute två gånger, halv långt.
jag har gjort uppgifter till lektionerna imorgon,
en övning inför provet som jag ska ha på måndag,
å så var det timmarna med c-uppsatsen.
cyklingen till och från Goliat, å så en ridtur på det.
första efter flygturen.. en lyckad tur.
så nu duschen och tid med mina inneboende.
 
Carly Rae Jepsen – Beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0