midsommarhelgen.

ikväll, kanske.
om motivationen tillåter, lämnar jag in,
om något sent.
min sista uppgift i mobbningskursen.
lära av det här terminen, är helt klart.
aldrig mer studier med praktik på 150% inklusive jobb.

midsommar är firat.
mat, prat, skratt, stuttsmatta, hundar, cyklning genom skogen,
fick i år försöka hålla måtten mot.
hamburgare, fylla och Köpingsvik.
jag inser att jag är patriotisk.
typ som att jag värsta infödingen på Öland.
skämt å sido.
jag överlede en midsommar med Fredrik och Oscar.
jag klarade den väldigt bra och på morgonen därpå sa Fredrik att han hade drömt om mig,
jösses liksom, för det där med att drömma om någon på midsommarnatten..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0