vår, födelsedag och jobb.

april verkar bli en bra månad. elva dagar har gått. jag har hunnit, jobba, plugga, fylla år och allt det där vardagliga. puss häst, kissa hund, skratta, laga mat. äh, det är dumt att bli långrandig. funderar faktiskt på om kortrandigt är bättre. igår var min födelsedag. jag var snurrigare än vanligt. fick frukost på sängen, somnade om och fick stressa genom förmiddagen, slutet gott, då min förvirring gav mig två bonus timmar.. wow liksom! massa fina presenter, en kväll med bio och middag med Hampus och Jonas. en tekanna och presentkort på massage av Fredrik. en bok och en ljuslykta av Julia. imorgon väntar släktkalas. här om dagen invigde F och jag våren. på en filt, vid husväggen med kaffe och plugg. jodå, hejdå vintern! Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0