krav till behövande.

underbar vuxenliv. eller inte. stress, prestaton, måsten. krav bortskänkes till behövande. introduktion på jobbet i sommar, ekonomikursen, mobbningskursen, fotokursen. jag väntar spänt på resultatet om c-uppsatsen. det är jättedumt och slöseri med tid att gnälla, för. våren är på intåg. Kejsi och jag har cyklat massor. Goliat briljerade på ridbanan här om dagen. Fredrik och jag satt igår och diskuterade livets stora frågor till efter midnatt. jag hatar, (hata är ett starkt ord) jag tycker mindre om att jag måste vara så duktig jämt. att det där förbaskade samvetet hela tiden viskar till mig att det inte är tillräckligt, trots att jag egentligen vet att det är det och att ingen annan än jag själv har de där höga kraven på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0