söndagsångest?

vaknade med huvudvärk.
hade jag varit riktigt bakis någon gång hade det kanske känts så.
trött, benen som bly, värkade rygg, tunga armar.
nu var jag inte bakis, senast jag drack något med alkohol var på Cypern.

hade jag inte haft någon annan och tänka på hade jag tyckte jättesynd om mig själv. men Kejsi ville kissa. mjukisbyxor och flipflop.. väl ute kom jag på att det inte alls var väder för flipflop och så blev jag arg på mig själv. vad fanns det för anledning att gå där och se ut som sju svåra år. väl inne bokade jag tvätttid, diskade, gjorde fint i köket, sopade golvet och tog två alvedon. det är soligt höstväder, Goliat ska få omvårdnad och Kejsi och jag ska ta med svampkorgen. träningsbyxor, gympaskor och tjocktröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0