sista september.

det där med att sova middag har blivit en ovana.
idag lasttränade vi, min häst..
han den där som aldrig har tyckt om att gå på tranasporter gick efter andra försöket in.
rakt in, utan någon protest över huvud taget.
en riktig filur.
i åtta år har han bara bestämt att han inte ska gå in.
han har visserligen aldrig vunnit, men nog har han varit envis.
det ha kostat både tårar och pappas tår, men idag,
jag kunde inte annat än skratta.
 
imorgon är en "ledig" dag.
jag ska göra allt för att bli frisk.
då jag inte känner mig helt som vanligt än..
dessutom ska jag verkligen försöka förstå boken i engelska om tolerans.
den frambringar lite panik. jag må vara medveten om min svaga sida i engelska.
men för stunden är det katastrof.
imorgon är det 1 oktoker.
jag har julkänslor.
 
E.M.D. – När det lider mot jul
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0