kondition, rödspätta och nazism

Westlife – When A Woman Loves A Man
 
mitt skafferi är urtorkat och väl påfyllt.
mina rum någor grönare.
 
mitt huvud börjar kännas tungt.
dels för doften som ska ta bort röklukt fyller lägenheten.
men också på grund av dagens seminarium.
 
sen var det de där med människor.
en del iaf.
typ som tanter som har noll koll på sina lösa hundar.
eller dem som förnekar förintelsen..
det är tydligen skillnad på att bli mördad, eller.. mördad.
 
jag kan bara konstatera att min dag idag bjudit på allt ifrån skogstur med mina djur,
diskussioner om klassiska ideologier, nya ridbyxor, funderingar kring konflikter i världen till
middag på Ikea.
 
jag vet att det är lite dumt, att jag som blivande statsvetare föredrar spättan på Ikea framför elitteorin relaterat till
Tyskland under andra världskriget. men ibland känns det som att det blir för mycket av, just för mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0