jag låter det vara som det brukar.

imorgon ska jag fortsätta med mitt liv.
jag ska, fast jag städat hela förmiddagen fortsätta
sprida kläder i överallt.
strunta i att diska efter frukosten.
hänga handukar lite överallt.
lägga mobilen på de mest otänkbara ställen.
inte ställa upp skorna på skostället på en gång.
sprida ut papper och böcker på hela köksbordet.
inreda med tekoppar överallt.
stöka till i badrumsskåpet efter morgonbestyren.

jag unnande mig iaf en ny tandborste och dammsög faktiskt under sängen. än finns det hopp.

imorgon är det slut på ledigheten.
skolan börjar.
Cypen toppar listan av sommarminnen 2012.
tätt följt av stekt korv, Goliat, Kejsi, Öland, Winnerbäck och lanthästensdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0