snö.

vintern är ett fakrum.
vilket betyder att säsongen med Karin är slut.
det i sin tur resulterar att jag har mina ben som transportmedel framöver.
det tillsammans med pepparkaksdiet är kanske vägen till beach 2013.
äh.
idag har jag övervintrat mina pelagoner.
jag vet att det är hög tantfaktor på den biten,
men tycker att jag hittills har lyckats bra med det där som har med växter att göra.
troligtvis är jag utrustad med vad de kallar grönafingrar.
coolt.
 
 
 
Darin – Magdalena (Livet före döden)
och alla nätter som jag väntat
hjärtat fortsätt efter dig längta
snälla påminn mig då
jag tror ju på livet före döden

på livet före döden.
med risk för lite filosofi, måste jag få påpeka vikten av det budskapet.
det är ofta i sammanhang om döden prat om liv efter den.
kanske ska man fundera mer på att man faktiskt vet att det finns ett liv före.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0