på bild..

 
idag har jag lekt med Hampus nästan hela dagen.
han kunde inte lova solsken till frukost,
men trots det ihärdiga regnat blev det en strålande dag.
frukost, tur till Eskilstuna, julklappsshopping, hälsa på Natalie, lunch,
mer shopping, hundkissar, träning och hämtning av nyckeln till Hampus lägenhet.
blod, svett och tårar.. är det inte så.
skratt, svett och shopping, passar bättre idag.
jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon.
det där med att ge upp när någon står bredvid och räknar, puschar och berömmer..
kommer jag inte ur sängen imorgon är det alltså Hampus fel.
 
mitt köksbord är skrivandets stund kaos.
eller mitt hem håller på att genomgå en julförvandling.
allt är kaos.
jag med, för den delen.
desssutom försöker jag kreaktivt producera julkort,
en c-uppsats i statsvetenskap och äta mandariner.
 
en annan sak.
när jag var liten och tjatade om en hund, fick jag alltid höra argumentet,
"tänk, då måste du gå ut när det regnar.."
synd mamma och pappa.
idag har jag fått dra ut Kejsi, det är snarare hon som måste gå ut för att stilla mitt samvete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0