motiverat ämne? saknar inledning, tydligt resonemang, välskrivet..

alla PM är lästa.
Tack gud för det, eller. ja. tack mig själv.
nej föresten, tack till min lågstadielärare som lärde mig läsa.
lite med tanke på fredagsens vetskap om att lärare visst va onödiga..
jag som trodde jag höll på att utbilda mig till något fint.
hur som.
de allra flesta PM bjuder på intressanta ämnen och jag ser frem emot att få höra om dem imorgon
och på fredag.
 
jag fryser och känner mig lite trött.
det svider lite i halsen och kliar i nästan.
en förkylgning efter några dagars jobb på skolan skulle inte förvåna mig.
 
Sanna, Shirley & Sonja – Himmel på jord
 
idag blev en bra dag.
morgonpromenad, Goliat och körning med Hampus :)
lunch och fika, med både Hampus och Jonas, sen gjorde vi ÖB och Willys.
och jag borde lära mig att ha nota när jag handla.. Kejsi och jag gick en sväng,
följt av mitt läsande. nu ska jag träna med mamma. som jag inte träffat på en vecka,
efter det är det hästarna som ska plockas in..
tid är inge svårt att spendera, helt klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0