ljus, uppstats och minnen.

idag hängde jag upp en ljusslinga kring mitt balkongräcke.
så himla fint blev det.
aw :)
 
det var väl det som var fint med idag.
inklusive en trevlig kvällspromenad med gul å brun.
uppsatsen gör mig stressad.
egentligen har jag läget hyffsat under kontroll,
men den hänger där.
uppsatsen alltså, över mig.
hela tiden.
jag är så rädd att det inte ska bli bra.
det är sjuktmycket att tänka på. bara metoden är en otäck bok på flera hundra sidor.
det är valditet å design å analyser å referat å... listan tar aldrig slut.
så ska man tänka på det generella i det specifika..å urvalet ska vara väl motiverat.
förankrat i statsvetenskapen.
 
3 Doors Down – Away From The Sun
 
 
åtta år sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0