Braa!

jag ska göra som vanlig.
ösa beröm över mina djur.
idag var de kursillfälle två ute på hundklubben.
beröm, tips och ett erbjudande om chans till vidarubildning.
hon är ganska bra den där brunsvara damen jag har.
självförtroendet må kanske vara lite hög, jag titulerar mig liksom som glad amatör,
dubbelgladhästtjej med hund.
jag känner mig inte ens som en hundmänniska.
jag passar knappt in bland, kampleksaker, kaffemuggar, västar, selar, leversnittar och spårlinor,
men har tydligen som orden ljöd idag och vid förra tillfället, lyckas ganska bra.
ibland är det kanske okej att klappa sig själv på axeln.
fast med risk för att bli lite självgod.
så all cread till Kejsi, för jag vet knapp vad jag håller på med.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0