Begär eller behov?

klockan är tolv, jag har inte gjort någnting.
frukost och en kortare morgonpromenix.
har en inbokad riddejt ikväll, det är allt!
å det bästa med idag är att jag inte har dåligt samvete över huvudtaget.
Kejsi har nöjt tuggat på ett ben (kosntigt att det kallas för ben när det är hud) hela morgonen,
jag har klickat runt lite på HM. hittat massor med fina saker jag vill ha.
mest på rea, å jag fårvånar mig själv. för blått och vitt tycks falla mig i smaken.
(har dels att göra med att jag har två par blåa skor jag vill använda)
så om någon känner för att spenera lite pengar på mig, blir jag glad!
rean ger mig 617 kronor i rabatt,
men då inga pengar kommer inkasseras i juni förutom skatten känns det inte genomtänkt att
shoppa idag. dumt!

och om nu någon vill spendera pengar på mig idag
och känner sig extra generös kan jag ju passa på att erkänna,
att en kille som Jason inte heller skulle sitta fel.

Jason Mraz – Who's Thinking About You Now?

Who will be the one to listen when it's time to listen?
Who will be the one to miss you when you've gone missing?
Well, I do.
Do I qualify, qualify, qualify, qualify, qualify?


och ja, en stråhatt har jag fått för mig att jag vill ha.
mest för att den ska hänga i hallen som mina andra hattar jag köpt och ska använda.
nångång..

Begär. Helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0