underbara djur!

Det här inlägget kommer sakna styckeindelning. Endast av den anledningen att jag skriver från mobilen. Idag blev en hunddag :) upp fem för att följa med till Eskilstuna för korning av Bus. Så fortsatte dagen med lunch på donken, hämtning av alla andra vovvs för träning på klubben. Jonas hjälpte Kejsi å mig, med lite lydnad, så skulle damen få pröva på skydd. Hampus åkte på figurerandet och till och med mitt otränade hundöga kunde se att hon inte riktigt fattade eller fann det speciellt roande. Någon som däremot fick glänsa var storebror :) Jag måste ju erkänna att jag blir imponerad av Hampus å de andra som va där. Vilken kommunikation! Kvällen fick bli Goliats, vi tog en tur i skogen alla tre. Och när jag ändå är inne på det där med fin kommunikation, Goliat som stannar, väntar å kollar efter Kejsi om hon hamnar efter. Kejsi som släpper förbi Goliat om det blir för trångt och som idag lyssnade klockrent på mina röstkommandon. Vi fick till och med till en jättefin trav, Kejsi spang fot med Goliat som lydde minsta rörelse. :')

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag blir alltid så rörd i hjärtat när jag läser om dina fina djur som bara är så underbara! Du är bara toppen som ledare! Puss

2012-05-07 @ 15:56:06
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0