måndagsfilosofier

för stunden kräks jag på Sverigedemokraterna och mänskliga rättigheter.
nästan ett dygns studier, men uppehåll för lite mat, sömn och Kejsi promenader.
mitt huvud är totalt tomt, uppsatsen är inte klar, men börjar väl kanske likna mer en uppsats en ett PM.
det har varit sommar idag, :) Kejsi och jag ska ut och promenera nu.
värmen tog hårt. eller två nätter med för lite sömn. det tar kanske ännu hårdare.
dessutom såg jag nyss på TV (kors i taket)
där någon valde bort sina djur före kärleken.
i min värld existerar inte det, det gjorde faktiskt ont i hjärtat.
jätteont!
kanske inte så konstigt att jag inte kollar TV, verkligheten är för grym för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0