korvstoppning.

förhoppningsvis lyckades jag reda ut valditetsbegreppet (termen, fenomenet)
jag har igår och idag och dagarna innan det ägnat mig åt korvstoppning.
mindre skojsigt.
imorgon ska korven tömmas, för att sen förträngas.
säger en blivade lärare heja liksom!
kanske med en annan pedagogik än korvstoppningsmodellen.
jag vet inte.
just nu vill jag bara sova, då tåget till tentan avgår 6.20 imorgon.
jag skulle faktiskt kunna spy på tidiga mornar, även om jag hatar att kräkas.
aja, nog om babbel. lite plugg, innan Kejs å jag går en sista sväng i det underbar majvädret.
tvätten var det också, i maskinen. blä!

å en anna grej (för å slippa korvstoppningen)
jag drömde inatt, haha!
om vissa utvalda personer som gjorde min högstadie tid extra minnesvärd.
när jag vaknade var jag jättelycklig :)

Melissa Horn – Vår Sista Dans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0