kan någon vända trenden?

Gavin DeGraw – Soldier

vad händer?
det är sommar och jag känner ingen lust med någonting.
handledaren till vår b-uppsats passade på att snurra till allt igen.
mest av anledningen att han har noll koll.
komma på att vår första idé inte var så dum, eller kanske göra om frågeställningen lite.
eller ta bort FN:s artiklar om de mänskliga rättigheterna. det som allt jobb vi gjort lutar på.
Bea sa jag såg sammanbiten ut. jag kände mig sammanbiten.
det fanns verkligen inget roligt i det han sa.. eller så är det helt enkelt mig det är helt fel på.
jag höll på att hamna i en trafikolycka och har skutit mig i fingret.
vilken bra onsdag. asså, bajs bara.
så mogen känner jag mig.
helt ärligt, för stunden suger det.
dessutom har jag nå fel på ena örat.
och så röker någon av mina grannar, så lägeheten fylls av en obehaglig sträv stank.
stänger jag mitt köksfönster och min balkongdörr blir det basu på dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0