vi får se hur det går..

jag är arg på mig själv.
jag känner mig ganska lugn inför imorgon,
men är fullt medveten om att jag hade kunnat lägga mycket mer tid på det här.
ska jag skylla på att det är salstenta och att jag inte gillar korvstoppning av studenter.
lite faktiskt.
vi pratade om det på jobbet, att begrepp och årtal känns lite väl gammalmodigt.
jag kan inte ett enda årtal inför imorgon, enligt tidigare tentor ska det inte behövas.
jag har några begrepp i huvudet, men massor av förklaringar, ifrågasättningar, kritik och komplimanger.
kanske går det vägen, eller så är det den där motgången Hampus pratar om som kommer imorgon.
ojojoj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nåt annat gammalmodigt- det där himla praktiska slutprovet som vi har!!! hej 1800-tal!

2012-03-28 @ 21:13:52
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0