allting, samt lite musik.

idag bröt jag mitt godislöfte.
haha vad jag är misslyckad!

hur som helst började jag dagen med en långpromenad med Kejsi genom Strängnäs,
förtsatte med att jobba några timmar, hänga med Goliat och jogga med Kejsi.

kvällen kryddades med ett fint sms.
och med en värmade MSN-konersation.
det är så där det är, när vänskap är det bästa som finns.
när man behöver någon som mest. då finns de där.




Daughtry – Tennessee Line
Daughtry – One Last Chance

den mannen han kan sjunga.
jag borde verkligen gå och lyssna på honom live någon gång.
om han pallrar sig till Sverige, då ska jag vara där.
jättemycket där!

Of all the things I still remember
Summer's never looked the same
The years go by and time just seems to fly
But the memories remain

September - Daughtry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0