mardröm

som att det inte räckte med att jag inte kunde somna :O
vaknar halv elva av att jag nästan gråter.
har drömt en mardröm.
inga troll eller spöken, eller mördare eller något.
jag drömde att alla hatade mig!
vänner jag tappat kontakten med sökte upp mig och skrek på mig.
pojkvänner som funnits med talade om hur världelös flickvän jag hade varit.
mina bästa vänner idag hade fotat mig under en veckas tid för att visa hur dålig jag var.
jag blev utslängd ifrån lärarutbildningen och anklagad för misshandel på elever jag haft.
jag togs ifrån mina djur.
jag vaknade av att jag i drömmen skrek att jag var missförstådd och att jag skulle skriva en bok om mitt liv.

jag känner mig fortfarande jättekonstig.
det var fruktansvärt.
allt som är jag och allt som gjot mig till den jag är idag, togs ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0