ommöblering, skogspromenader och mellon.

lördag.
tanken var kanske att jag skulle vila idag.
mindre lyckat.
jag har möblerat om i mitt kök och spikat upp lite tavlor.
gått två skogspromenader med Kejsi,
två av den anledningen att Goliat är halt och jag både hann ut själv och med Miangänget som sällskap.
jag gjorde ett tappert försök att läsa lite, det gick inte.
lider uppenbarligen av konsentrationssvårigheter.
bajs!

nu är planen att pallra Kejsi och mig till fafnevägen.
jag ska duscha och klä på mig mjukisbyxor.
vi taggar mellon och middag med familjen.
mjukisbyxor känns väldigt glamorigt, men på den nivån ligger jag idag.
snoret rinner, tårarna rinner, halsen retar, jag fryser och känner mig lite darrig.
Gud så mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0