långtur, fika och långpromenad.

dimmig söndag.
förmiddagen blev Goliats.
en två timmar lång tur hann vi med.
svettig häst och kanske matte med träningsvärk imorgon.
klockan tre kom släkten.
vi fikade. scons, bullar, muffins, brysselkex och havrekakor med choklad.
å tydligen är det så att man ska flytta många gånger,
då varje gång innebär inflyttningspaket ;)
tekanna, kanna, tavla, elvisp, slickepott, strössel, muffinsformar, te och vassa knivar.
jag kan inte annat än vara väldigt nöjd.
nu är alla koppar diskade och jag har ätit mat.
Kejsi och jag gick en lång kvällspromenad.
nästan två timmar.
nu ska jag lägga näsan i the politics of the environment,
innan vi ska kvällskissa och sova.



Kommentarer
Postat av: Hampus

Yay!!! Elvisp :P

2012-03-04 @ 22:39:46
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0