idag har jag blivit några år äldre.







blondiner som ska grilla och stadstjejer i stallet.
kryddat men en glad schäfer, världens bästa Goliat,
lite för myckt socker och en solig kväll.
receptet för en lyckad kväll.
lite te och rabarberpaj på det och livet är fulländat.
det var länge sen jag skattade så mycket som ikväll.

jag hoppas verkligen att ingen vaknar upp i chock imorgon,
på grund av insikten av att de suttit på en häst, eller av håriga byxor.
träningsvärken tar vi inget extra för.
är lite stolt över mina tjejer, att ingen bangade.
trots massa fniss och en sviminingsatack kom de både på och av.

om det är sant att ett gott skratt förlänger livet har jag plussat på min ålder idag.
helt klart :)



Kommentarer
Postat av: Bea

En underbar kväll som jag gärna vill att vi gör om innan hösten och mörkret letar sig fram! Puss!!

2012-07-05 @ 04:45:22
URL: http://familjengraff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0