söndag.

en spontan tripp till kungens kurva med mina boys.
vi drog runt på Ikea, shoppade lite och kritiserade folk.
sen åt vi lunch och jag fick tillfredsställa behov på Hööks.
bäst har man det med dem man tycker mest om, så är det ju.
helt klart. igen fick jag det konstaterat.

väl hemma i Strängnäs for jag till Goliat med Kejsi.
vi fjantade en stund innan det bar iväg för middag.
så kvällen, även den spenderades med Hampus och Jonas.
Hampus åkte till jobbet, medan Jonas och jag kollade Twilight, senaste filmen.
"den hände inte så mycket, mest handlade den om hur kåt hon var och att han inte vågade ha sex med henne"
Jonas kommentar efter halva filmen.. det slutade inte så.
men helt klart måste vi se hur det slutar.

uppsatsen är nu inskickad.
jag känner en otrolig lättnad.
kvar väntar opponeringen och en omtenta innan den här terminen går till ända.
jag måste erkänna att det bitvis varit en tung termin.
snart väntar Öland och korv. det känns lagom.
mina hjärnceller behöver helt klart sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0