aw, my God! Lyckorus :D Cypern 2012!!

- ska vi åka till Cypern?

någon timme senare var det bokat.

snacka om luckorus gånger stjärnstopp :D

jag och min bästa Hampus åker till Cypern i slutet av Augusti.

det är verkligen lycka, så kvällen anslutades,
(snarare startade då jag efter att Hampus åkt läste massa uppsatser)
med att min numer resevän kom hit, klippte ner min fula kökslampa,
drack te, pratade och drömde om blått hav och vita stränder.

asså, aww!!

temperaturen såg ut som följaden i augusti.
30 på dagarna
22 på nätterna
28 i vattnet
inga regndagar

det är verkligen lyckorus,
jag ska nu borsta mina tänder och krypa ner med min fina vovve,
drömma om paraplydrinkar, blå himmel, Medelhavet, en solstol och vänskap när den är som bäst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0