Utkast: Jul. 28, 2012

Men jo, jag lever. Efter rekordkassor å soliga dagar så känner jag verkligen att jag lever. Jag har nog aldrig tidigare reflekterat över hur tunga mina ben är.. eller hur trött man kan vara på korv, utan att end tänka på att äta den. Eller hur många glassar man kan göra inom loppet av en timme å hur allting slutar i en huvudvärk som inte ger sig å ett hysteriskt fnitter anfall. Hej å välkommen till mitt liv. Som jag för stunden spenderar alldeles för mycket tid av på jobbet å alldeles för lite tid tillsammans med mina djur. Den här å nästa vecka till, innan de flesta turisterna lämnar ön.

Jag längtar till min lägenhet, till vardagen å efter att slippa sätta på sig LÅNGBYXOR när det är 30 grader varmt.

24 dagar till Cypern :) två veckors till hemfärd. Det är slöseri med energi att klaga. Öland är en vacket plats å bo bättre kan jag inte göra. Men för stunden känns det som jag får för mycket av alla andras ledighet å semesterfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0