djur, konstaterande och huvudvärk.

hej huvudvärk.
idag, när jag slutade jobba tänkte jag att eftermiddagen skulle ägnas åt gul å brun.
hur blev det? te i soffan med alvedon som bästa kompis.
ett chokladsug infinner sig och jag tycker lite synd om min själv.
men bara lite, en kort stund, jag ska vara duktig matte idag också.
 
värt att notera, är konstaternadet att horoskop aldrig stämmer.
eller iaf inte börs ta vid största alvar.
 
ett annat konstaterande är faktumet att kläder är överskattat.
den här sommaren spenderas i, jobbkläder (piketröja och gamla byxor)
bikini, ridkläder eller träningskläder.
att alla mina reafynd och nya skor inte används gör lite ont i hjärtat. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0