några dagar i februari.

en bra helg.
i fredagskväll bjöd jag in mig själv hos mamma och pappa.
det blev matlagning (tillredning snarare) av tacos, massa mat och på spåret innan Kejsi och jag traskade hem i den kalla vinterkvällen.
i lördagskväll åkte jag till Bea för tjejkväll, middag, spel och massa skratt.
så idag kom mamma och pappa hit för rensning av mitt avlopp och fika.
dessutom har jag gått långpromenader med Kejsi, ridit en långtur med Goliat, kombinerat häst och hund på iskall promenad, pluggat och storstädat lägenheten. så himla duktig.

och som plus, jag får sportlov!
Kejsi och jag åker till Öland några dagar.
vi hoppas på snö och soliga dagar med korvgrillning och långpromenader.

just nu, är allt så där oförskämt bra.

uppenbarligen är det jobbigt att hänga med till stallet, busa i snön och försöka charma Goliat.
min hund snarkar och mitt hjärta smälter.

en helt annan sak, som jag aldrig trodde skulle hända.
jag köpte blodpudding idag.
OMG!


Kommentarer
Postat av: hampus

varför har du köpt blodpudding?? xD

Kan det vara hon den där 25-30gk 4-benta bruna saken som bor hemma hos dig? eller vad har du för baktanke =P

2012-02-06 @ 08:44:43
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0