keep smiling!





asså dom där två.

jag förstår inte hur de gör.
men idag, nästan en timmes promenad.
de fick mig att skratta massor med gånger.

det bästa var nästan tanten som trodde Kejsi var Goliats föl,
när hon la sig bredvid honom då han var tvungen att smaka gräset som legar gömt under snön.

annars då.
jag fortsätter vara lycklig över solen och våren.
igår firades Hampus :)
vilket bjöd på pizza, banantårta och familjen Stavem kopplar ihop ett bioljudsystem.
idag.
långpromenad. jobb. hämta Kejsi.
köpa hundmat och leversnittar, (som för övrigt är det äckligaste jag luktat på)
vidare till Goliat. promenad. hem. träna. äta, Hampus fiskgratäng sen i fredags.
(kunde gärna alltid få finnas en sån matlåda i kylen)
nu ska jag dammsuga.
att gå i min hall påminner lite om att gå på stranden i Köpingsvik.

å när jag ändå är igång kan jag ju passa på å tacka dem som kom ihåg min namnsdag.
mamma, moster och Caroline
28 februari, Mariadagen!

nu tänkte jag skriva att jag och Kejsi ska fira den med kladdkaka.
mindre bra förslag. sockerkaka kanske.
mamma har iaf lovat tårta imorgon :)

ja, dammsuga va det ja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ger du din hund choklad? är du helt miffo i skallen?

2012-02-29 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0