nya skor, önskelistan och ledig lördag!

mina bästa har åkt hem.
Kejsi vilar efter en busig morgon med Ixi.
jag drömde om vårskor.
klickade hem ett par, kängor.
kändes ju himla vårigt. (fatta irronin)
men! det är bara februari och mina vinterskor är slut.
dessutom står det converes på sidan, vilket värmer mitt hjärta lite.
ett par till till min fina samling :)
dessutom känns det rätt med kängor.
(ja, eftersom jag är så himla modemedveten)
skit samma, men kängor och klänning är fin.
strumpbyxor och kängor är jättefint.
strumpbyxor, klänning, conversekängor och en hund vid sidan.
våren 2012 outlook.
och jag kan inte låta bli att bli lycklig!

senare i april typ. då när jag fyller,
kan jag önska mig de där vårskorna. ett par blommiga.
när jag egentligen ska önska mig en elvisp, vassa knivar och en fungerande stavmixer.
jag är, när allt kommer kring fortfarande ung och föredrar fina skor framför en vass kniv.
så länge jag har glada fötter, kan jag fortsätta skära mototsstavar med brödkniven.

Train – Drive By

för stunden blir jag jätteglad av den där låten.

idag är en inte göra någongting dag.
jag kan inte låta bli å njuta.
sega exta framför dator, dra lite på långpromenaden med Kejsi.
fundera på om jag ska unna mig godis ikväll när jag cyklar ifrån Goliat.

Kommentarer
Postat av: zoo

haha jag köpte jättejättetjocka vintervantar igår. också vårtecken.. eller?

2012-02-26 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0