när han gör verklighet av vad som ska motverkas.

så här va.
i måndag mailade jag min lärare och talade om att jag skulle missa det obligatoriska semniariet.
Kejsi hade tid med sitt öra hos veterinären igår, då seminariet ägde rum och i min värld är det viktigast.
jag skrev klart och tydligt att jag inte kunde närvara och frågade (även det klart och tydligt) hur det skulle kompleteras.
idag, onsdag ekar det fortfarande i min inkorg till skolmailen.

tack, liksom.
tack för att vuxna MÄN
(när vi nu ändå håller på med jämställdhet och demokrakt och hela tiden får poängterat för oss att vita medleklass män är dem som har samhället på sin sida)
inte tar UNGA KVNNLIGA STUDENTER på allvar.
demokratins problem artar sig, på riktigt.
hur var det där med heirarki, med tanke på kön, socialklass och akademisk grupptillhörighet?

Hej Cecilia, välkommen till verkligheten.
sluta tro så bra om allt, det är ändå ingen idé.

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig! Det ekar tomt i min inkorg också. Låg hemma i migrän igår, och skickade mail på morgonen igår både på BB och vanliga mailen, men inget svar! Jävla medelålders karlhelvete!

2012-02-15 @ 10:09:45
URL: http://livetsstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0