när allt utom hjärtat fryser ihjäl.

mötte två barn.
den ena frågar om det är en schäfer.
jo, svarar jag.
killen backar.
Kejsi vifftar på svansen.
är vi så respektfulla?
knappast, men det kan ju få verka så.
troligtvis behöver jag inte vara rädd att bli överfallen.
bästa livförsäkringen, helt klart.

så vad mer?
morgonpromenad med Kejsi - höll på å frysa ihjäl
stressig morgon - höll på å frysa ihjäl
jobb - höll på å frysa ihjäl
Goliat - höll på å frysa ihjäl
cyklade hem - höll på å frysa ihjäl
uteaktivering av Kejsi - höll på å frysa ihjäl
höll på å frysa ihjäl -  dricker tiotusen liter te

jag vill ha vår!
om snart en vecka åker vi alltså till Öland.
jag håller tummarna för vintergäck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0