jag dog nyss.

fjorton seminariefrågor ska svaras på.
tre sidor text.

sen hittade jag en exempeltenta.
cirka tio sidor ska skrivas.
PÅ ETT DYGN.
med referenser å allt det där.
"tentan är utformad utifrån tidsaspekten"
skitsnack!

dessutom insåg jag att vi har mer litteratur.
för det lägger man till lite sådär veckan innan tentan bara.
Hallå, statsvetenskapen.
vad håller du på med?
jag dyrkade ju dig.


jag har iaf städat idag. dammsugit och torkat golv.
jag har tvättat typ åtta maskiner.
jag har bakat bröd, jag har gått snöpromenad med Kejsi.
klockan tre har jag riddate med Mian.
innan dess ska jag ta reda på min tvätt och gå mer i snön med min fina hund.

ikväll väntar seminariekompleteringen.



Kommentarer
Postat av: hampus

de blir nog bättre bara du får den andra läraren =)



(här ser vi hur viktigt det är med att läraren måste vara bra, läraren gör kursen.... o absolut inte tvärtom så vissa vill påstå...)

2012-02-15 @ 15:50:33
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0