att lyckas med vad man vill är att vinna.

idag testade jag ödet igen.
herr fjordhäst och fröken schäfer (bättre Hampus) ? :D
på körtur.
Kejsi uppskattade inte att åka häst och vagn, vilket hon så fint talade om..
(att ett så litet djur kan låta så mycket)
det var bättre att gå bredvid Goliat.
hon kunde ju låssas att hon också drog, eller nått i stil med det.
för det där med parkörning.. storleken bör stämma bättre överrens.

jag får väl tillägga att mina djur fortsätter att chockera mig.
det är roligt att det fungerar. :)
att trots Kejsis ibland lite väl intensiva försök att charma
Goliat som ibland är lite väl svårflirtad, så accepterar de faktiskt varandra.
man bör ha i åtanke att Goliat är ett flyktdjur och Kejsi ett rovdjur.
i sin natur hade de inte gått bredvid varandra, eller väntat på varandra.
imponerande!




å på tal om dieter. Nej, Linda du behöver inte ta åt dig :)
det är ju skillnad på å försöka förändra och att vara extrem.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga djurvarelser du har! :D Och, vad bra, då känner jag mig lugnare nu! ;)

2012-02-08 @ 19:31:22
URL: http://livetsstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0