Luciadagen

mer Luciafriande blev det på skolan idag.
tillsammans med julpyssel, lussekatter och risgrynsgröt.
jag kan fortfarande fundera på det där med tomtegröt.
att jag länge inte förstod att det var samma sak.
idag var de så där vinter igen, ja så där massa vinter med snö å under minus tio grader.
det kan inte annat än tyckas om.
kalla dagar med sol.
dessutom debuterade jag på gymmet efter min förkylning.
lite jobbigt, men över en mil på cykeln i helt okej tempo avklarades iaf.
imorgon spenderas halva dagen i skolan igen,
vi får spånleverans och jag hoppas hinna med lite motionsläsande.
om någon har jullov som bortskänkes mottages det mer än gärna.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0