hästar har fyra ben

för stunden är jag lite imponerad över alla dessa människor som engagerar sig i
"HÄSTAR ÄR EN FRUKT SOM INTE FINNS"
jag kunde inte låta bli att gå in på sidan, hästar finns inte
som ligger bakom citatet och är aktiva på facebook.
de driver sitt påstående hårt, får medhåll, mothugg och en hel del roande kommentarer.
som en sån här hästtjej blir jag lite ledsen.
vadå liksom, som at Goliat var en banan.
 
här om kvällen när vi var ute och gick, ropade en man från sin balkong.
- jag hoppas han inte bajsar.
och blängde på Goliat,
kanske skulle jag kontrat med att säga att det var en mandarin.
 
kanske skulle uppkomstgivarna till fb-sidan erbjudas en dag i stallet.
så vitt jag vet fnns det ingen frukt som bajsar, dricker vatten, äter mat och kan både bära å dra.
dessutom måste de missat detaljen om att hästar är sociala flockdjur.
fast vem vet, det där skrumpna äpplet som ligger själv kvar i skålen, kanske känner sig ensam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0