en vit jul? :)

det är nästan förbjudet att inte nämna vädret en sån här dag.
insnöad.
kanske inte riktigt men nästan.
när betydelsen av "gå till jobbet"
ändrar sig från att vara något som tillhör mortionskategorin, vardag
till extremsport.
det är fint med snö och mysigt att det snöar.
värst är blåsten och att jag så här klockan åtta har en del att ta tag i.
dock, skrev jag en del i förmiddags och igår.
min kinder talar om för mig att jag varit ute i snökaoset flera timmar idag.
tårna har jag värmt med glögg och tillsammans med skapandet av c-uppsatsen ska jag tända ljus.
det kommer kanske bli en lååååång natt..
dessutom är jag två julklappar rikare än igår.
wiie på julen å snön!
men innan uppsatsbubblan, julkalendern :)
som för övrigt var dagens snackis på fritids.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0