2012

på vägen ut till Goliat här om dagen pratade Hampus och jag om 2012.
det är helt klart värt att ge året några plus i kanten.
därför en sumé.
 
bara någon vecka in på den nya året hade jag blivit hundägare, Kejsi flyttade in
hemma hos mig och jag började läsa statsvetenskap.
i april åkte Hanna och jag till huvudstaten, för en kväll med Brolle.
musik för både öron och ögon avnjöts på Scalateatern innan vi dansade hem genom Stockholmsnatten.
 
 
sen kom sommaren på riktigt. Jag lurade med mina tjejer ut till stallet.
träningsvärken efter hysteriska skrattanfall var ett faktum.
Hampus och jag sepnderade en helkväll i Eskilstuna.
Hanna blev sjuksköternsa och en hel natt dansades bort i Uppsala.
Bea och jag skrev färdigt b-uppsatsen i statsvetenskap.
Sen for vi till Öland. mina djur och jag.
promenader, korvförsäljning, sol, ridturer och jordgubbar avlöste varandra.
Julia fyllde 18 år, utan uppenbarelse. Hanna kom ner. Hampus och Jonas kom ner.
Sen var den svenska sommaren slut och vi åkte hem igen.
 
mellanlandade på mitt första ridläger med Goliat, innan Hampus och jag
svidade om till semesterdressen och åkte till Cypern en vecka.
åt mat, solade, solade lite till, drack vin och drinkar.
sen blev det höst. Goliat och jag debuterade på tävlingsbanan, kom nästan sist
men blev en erfarenhet rikare.
hösterminen började och jag läste min tredje termin i statsvetenskap.
c-uppsatsen blev skriven, om så det var lite motigt ibland.
jag jobbade en del på Montessori, Kejsi och jag gick på vår första kurs.
snön kom, det blev december och jag blev påmind om en speciell känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0