en solig söndag, helt enkelt.

efter lite stallhäng, promenad med mina finaste,
telefonsamtal med Hanna fick jag Hampus ;)

att få Hampus, innebar idag en långpromenad med en runda på kyrkogården,
mat på Kinarestaurangen med vin, mango och hallonpaj i mitt kök.
kryddat med prat, prat och prat, om döden, släkten och allt där emellan.
dessutom borde jag jobba på att bli mer diskret och undrar ibland hur mina vänner står ut med mig.
när jag inte tänker mig för. en eloge till dem, faktiskt.

nej, men trots att Hampus konstaterade att jag visst hade problem med vissa saker,
måste jag få säga att jag är väldigt nöjd med min söndag. en solig söndag, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: hampus

myyycket solig =D

2012-05-01 @ 16:17:40
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0