första april.

vaknade i natt av att min rygg gjorde ont igen.
kunde inte sova, kunde inte ligga på något sätt utan att det gjorde ont.
nu har mamma tryckt i mig värktabletter, så jag ska ska kunna ligga i min soffa och titta på TV!

idag har jag firat min födelsedag med släkten :)
jag kommer inom en snar framtid vara ett par nya ridskor rikare.
eftersom ryktet gått att jag behövde pengar till ett par.
så fick jag två stora fina röda tekoppar, kökshanddukar,
två små kycklingar, en burk och ett armband.
man borde helt klart fylla år oftare.
dessutom lovade min faster mig hundvakt, när som helst.
ja, fylla år oftare.. iaf så långe man slapp bli äldre..¨

å på tal om att det idag är april, snacka om april väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0