en bra söndag. en riktigt bra söndag.

jag har målat mina naglar i en ljus lila ton.
lite pärlemorskimmrande.

"jag ogillar människor som tror att det nya blir bättre än det gamla"



jag citerar Bea, förmodligen det klokaste som blev sagt idag.

idag spikade vi dessutom den 9 december.
Melissa Horn på lokomotivet.
Bea, Linda, Natalie och jag ska dit.
dessutom kommer de hem till mig på lördag,
Bea och jag firar att tentan är gjord och de andra två ser vi som en bonus.
en riktigt bra bonus.

helgen där på bjuder på lite Öland,
sen är det marknad och Hanna kommer hem.
hem hit till.



fortsätter hösten så här, ja då går det ingen nöd på mig.
jag har det oförskämt bra, jag är nästan bortskämd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0