en solig måndag i september.

om sexuallitet är medfött, borde det gå att påverka via genmanipulation.
om sexuallitet är inlätt, borde det gå att påverka via kunskap.

jag tvivlar, det gör ont att det finns sånna resonemang.
jag är sjukt trött på sexuallitet över huvudtaget.
verkligen jätteless. måste det heta något, homo, bi, hetro.
jag är kär.
kan det få räcka?



om jag bortser ifrån seminariet,
(del av det står ovan)
så har jag haft en bra dag.
skratt och tokigheter med Bea och Jouline.
jag kan bland annat tala om att jag har en kondom i ett fodral i min plånbok.
vi träffade Natalie och lunchade på stan.
Hampus ringde när jag satt i solen och väntade på mamma.
jag fick åka bil hem.
jag hämtade mitt paket ifrån Yves Rocher.
jag red i skogen och fick massa äppelpussar av Goliat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0