en gång för alla.

det är 5 september, sommaren är slut.
därför.
låtarna är för bra för att påminna mig om det som hände.
låtarna är värda en andra chans.

Människor ramlar runt på stan.
Människor ramlar hårt, precis som du å jag.
Ramlar - Håkan Hellström

Bjuder på cigg igen, men nu som fiende.
Säger att allt är bra,
Hur fan kan du spela glad?
Satan i gatan - Veronica Maggio

Vad jag bryr mig om är
att se som i slowmotion när du går sönder inut i,
så som jag gjorde nyss.
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger -  Håkan Hellström

Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri,
men det struntar jag i.
För vi dansar och du har så mjuka läppar.
Kom igen Lena - Håkan Hellström

Ta mig till kärlek,
ta mig till dans.
Ge mig nått som tar mig någonstans.
För jag vill veta om kärlek finns.
Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström

Hör du sången dom spelar på radion?
Varje ord verkar handla om dig.
Hur du knackade på mitt i sommaren, 
men kom aldrig mer igen.
Kung av sand - Gyllene tider
Erik Amarillo, vilken man.
vem vill ligga med honom?
om sanningen ska fram, jag kommer jag kommer.
det var så det var, sommaren 2011.


Kommentarer
Postat av: hampus

=)

2011-09-06 @ 10:17:35
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0