när lycka är att ha fina vänner.

jag vet inte riktigt hur jag ska få till det här.
24 effektiva timmar.

Ica maxi
Net on net, dammsugarköp
Ikea, soffklädselköp
långpromenad med hundar
middagslagning
struvbak
glögg och julmusik
nattprat
sömn
Bea ringde och våra kloka huvuden hade inte alls synkat..
morgonprat
frukost
en jättelång bilresa
linfrökakaköp
en tur på Marieberg
lunch
träffade Björn och var gardinsmakråd
lämnade Busa
åkte mer bil
kom till stallet

det här är vad man hinner med under 24 timmar i Örebro med Hampus.
ett riktigt bra dygn, lycka, igen!
ständigt diskuterande om allt :) 
Hampus har assisterat chaufför och inredningstippsare.
det blir en röd soffa istället för en vit.
det blir lite röda ramar också och en röd kruka.

om beige är beige (tråkigt) är vitt, vitt (sterilt)

för mer detaljer, läs!
http://hampusfunderingar.blogspot.com/

kvällen bjöd på Goliatgos, packning, blondering av mitt hår
nedhämtning av saker ifrån vinden och glöggfika med Julia.

imorgon. Flytt!


Kommentarer
Postat av: hampus

vi är så effektiva =P



o så en liten blänkare till min blogg =P "GILLA!"

2011-12-06 @ 12:47:19
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0