femte maj.

jag skrev tentan,
jag vet att jag har ett fel.
jag glömde bort de civila rättigheterna.
skit!

imorgon vill jag både hinna rida och gå en långpromenad.
tre börjar jag jobba.
aldrig mer att jag tänker gå upp klockan fem.
fruktansvärt otäckt tidigt.

det finns massor som jag borde skriva.
jag var på citygross med familjen idag.
mamma och jag irrade bort oss i skogen, så Goliat fick agera GPS.
jag är kär (igen), Andreas Johnsson. En snälla kan du sluta vara så snygg kille.
dessutom, killar i converse, knäsvag.
jag LÄNGTAR sjukt mycket till sommaren, men vill verkligen inte byta kursare i höst.



 


en känsla bara.
en känsla som uppskattas nästan lika mycket som nykärlek.
känslan som infinner sig emellan två kurser.
OMG, verkligen.
några lediga dagar, några dagar utan samvetet.
Yes :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0