jag tycker inte om att känna mig velig, nu har jag bestämt mig.

jag avbeställde böckerna.
jag ska jobba, tjäna massor med pengar.
jag ska rida, sola, bada och känna mig ledig när jag är det.
kanske var det ett dåligt beslut, men det lät på Ulf som om det skulle finnas jobb.
och jag vill jobba.
efter mammas fina uttalande om att hon skulle betala Goliat om
jag åkte iväg som volontär känns det exta angeläget att bli lite rik.

nu försöker jag plugga.
det går sådär, för jag är trött och vill sova.
innan jag fortsätter ska jag hylla min häst,
som står ut med mig.

Puss på Goliat!






Kommentarer
Postat av: Eldareira

Perfect site, i like it!

2011-09-27 @ 09:48:14
URL: http://eldareira.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0